En koselig helg gikk for fort…

1112weekend7På Torsdan før 1.mai helga slutta jeg 13.00 på jobb, dro hjem å spiste, dusja og ordna meg.  Så heiv jeg meg i bilen rundt 14.15, fylte bensin og kjørte til mysen. Så 600km og rundt 8 timer senere kom jeg til min kjære, det var kveld for meg som hadde arbeidet og kjørt helt fra 7 til 23.

På Fredag ble det tidlig opp, spise, rulle rundt i sentrum, så dro vi til Sverige. Kjørte «Passe-lat» (får håpe ikke svigera leser detta) da, men var gøy der fordi:P Tok oss en kebab der inne, spaserte rundt på kjøesenteret i töcksfors og dro hjem igjen. Så film og fikk kvelden til å gå.

På lørdag ble jeg vekket klokka rundt 7 da maja skulle på jobb;) Så gikk vi ned, spiste, kjørte a på jobb og dro til halden før å besøke mormor, tante og onkel og min nye fetter Benjamin:) Kom hjem rundt 4 tror jeg.  Så ble det trampolinehopping, filmsjåing og Singstar til langt på natt.

Søndagen måtte komme,  vi forsov oss vel litt, hadde egentlig planer om å stå opp 7 eller 8.  Vi spiste frokost og så «over hekken».Vi koste oss helt til 2-tida, da måtte jeg dra, skulle jo på jobb på mandag så… Var fint vær heile tida, og alt var bra;) BRA HELG!

5 Responses to En koselig helg gikk for fort…

  1. Maja sier:

    Jeg har i alle fall kosa meg masse! 😀

  2. snupijenta sier:

    Halla! Skulle bare gi lyd fra meg om at jeg snoka her inne..:P
    Går i samme mng som Maja..:)

  3. markusnill sier:

    hehe, ja, ho har fortalt om deg;) mest pent da;o

  4. solveig69 sier:

    Passe-lat??????!!!!&%¤%&%¤¤&/ 😦
    nåååå er du ille ute nå…svigers er over allt,vet du ;)) Moahhha…..

  5. markusnill sier:

    Hoho… ja, kult;)

Legg igjen en kommentar

