Noe spørsmål fra et sånn chick-blad som maja leser… jeg svarer…

Tre ord om meg

Godt sovehjerte, sønn av min far, Lengste lunta i verden…


Det første jeg gjør om morgenen

Pisser, ranger på meg arbeidsklærna, legger brødskiver i en pose, og er ute i bilen 2-3minutt etter jeg våkna!;P

iPoden min er full av
Forskjellig musikk, nyeste albumet er Side Brok – Ekte Menn:)

Musikken min er

Noe mange kan like å høre på.

Klesskapet mitt er fullt av
Klær…?

Når jeg skal pynte meg
Tar jeg på meg det nyeste jeg pøta inn i klesskapet mitt:)

Første gang jeg var full var jeg
Faktisk gammel nok:P

Jeg føler meg mest sexy når
Jeg kler på meg! xD

I kaffebaren bestiller jeg
Aldri vært på nå sånn, men kaffen ska va svart stort sett.

I baren bestiller jeg
ØL… hakke 20års-leg…

På fest finner du meg
På dansegolvet, eller i sofaen… hmm.. kor ellers?

På nattbordet har jeg
Vekkerklokke, nån par solbrilla, kamera, fjernkontroller og 100 forskjellige andre ting som egentlig ikke skulle vært der, hehe

Jeg kan ikke leve uten
Mobiltelefon, bil, DAMA, og øh, ja folk.

Barn er
Snørrete, skrikete og utakknemlige vesener, NO affence maja:P

I veska har jeg
Hakke nå sånn, heldigvis.

Politikk er
Uinterressant for mitt vedkomne.

Kjærlighet er
Nødvendig.

I juni skal jeg unne meg
Tar ferie i slutten av juni, drar sørover. :)

Alle jenter burde
Ha bedre selvbilde og ha det godt med den de er.

Alle gutter burde
Være som meg:D.

Flørting er
Magisk om man er singel, ikke bra når man har non fast,  skadelig når man er gift.

Jeg er best til
Det jeg setter meg inn for, tålmodig og ikke snarsint.

Jeg er dårligst til
Å lære bort ting, og å ti still når andre prater.

Hvis jeg kunne forandret på en ting på meg selv
Min slappe hengende holdning.

Det beste jeg vet er
Min fruu.

Det mest ulovlige jeg har gjort
Ikke vært så eksemplarisk mot vegtrafikkloven! xD. Burning, drifting og fart:P

Jeg beundrer
Folk som klarer å holde tett om ting man forteller dem, og ikke baktaler deg.

Min verste uvane
Bit nægla og bruk penga litt impulsivt:P.

Jeg tror på
Julenissen:D   neida… Alt bi beire, bare sjå **

Jeg blir lykkelig av
Å ha gode venner og min fru rundt meg, God mat og drikke hører med, og ting vi ikke snakker høyt om:P

Sex er

Bra…? Naturligvis;)

Som venn er jeg
God til å holde hemligheter, forståelsesfull og tilgivende.

En hvit løgn er greit hvis
Kommer helt an på.

Om fem år er jeg
Gift med Maja, eier en Volvo 850 stasjonsvogn og elektriker.:)

3 Responses to Noe spørsmål fra et sånn chick-blad som maja leser… jeg svarer…

  1. Maja sier:

    Bra svart kjære<3

  2. Marianne sier:

    Awesome! 😀
    Visste ikke at du hadde blogg, jeg. Tøft.

  3. markusnill sier:

    tjææ… Maja som har pusha meg inn i bloggeverdenen;).. ekke særlig aktiv, som du ser:P

Legg igjen en kommentar

